Monetigo - platforma marketingu efektywnościowego2013-12-10

Firma Playlink SA ogłasza premierę nowej platformy marketingu efektywnościowego – monetigo. Umożliwi ona nawiązywanie relacji i współpracę pomiędzy reklamodawcami i wydawcami w zakresie tworzenia i koordynowania programów partnerskich. Platforma rusza w polskim Internecie już dzisiaj!

„Ponad 4 lata działalności na rynku w obszarze tworzenia narzędzi do budowania programów partnerskich to stuprocentowa gwarancja wysokiej jakości produktu, jakim jest internetowa platforma samoobsługowa monetigo” – mówi Piotr Jędrzejewski – Prezes firmy Playlink SA. „Rynek sieci afiliacyjnych w Polsce jest mocno nasycony. Chcąc na nim zaistnieć należy przedstawić taki model biznesowy, który wyróżni się spośród szeregu innych propozycji. System monetigo to pozycja solidnego partnera technologicznego, a nie sieć afiliacyjna”– dodaje.  O tym, że jest to doskonałe narzędzie marketingu internetowego świadczy również blisko 1000 wydawców oraz kilkudziesięciu aktywnych reklamodawców korzystających z  podobnych systemów stworzonych przez Playlink.

Platforma skierowana jest z jednej strony dla reklamodawców, którzy zajmują się sprzedażą produktów lub usług w Internecie, a z drugiej strony dla wydawców, którzy udostępniają powierzchnie reklamowe w swoich witrynach. Poleceni przez wydawcę użytkownicy wykonują na stronie reklamodawcy pożądane działania. Dzięki uniwersalnemu charakterowi i kompleksowej konstrukcji platformy, z monetigo korzystać mogą również pośrednicy w obrocie reklamowym – np. sieci reklamowe lub afiliacyjne. Innowacyjny system przynosi liczne korzyści dla obu stron tworzących program partnerski.

Reklamodawcy zyskują przede wszystkim możliwość budowania długoterminowej relacji z własną siecią wydawców.  Korzystający z platformy sami określają warunki współpracy z witrynami, kupują pewne leady sprzedażowe i mają pełną kontrolę nad budżetem, miejscem oraz efektywnością programu partnerskiego.

Monetigo jest doskonałym narzędziem promowania oraz sprzedaży towarów i usług dla firm działających w obszarze e-commerce. Wśród nich znajdują się: sklepy internetowe, hurtownie, dystrybutorzy, producenci, instytucje bankowe i parabankowe, ubezpieczyciele, kasy pożyczkowe, firmy usługowe czy serwisy internetowe. 

Profity dla wydawców stanowią dochody z emisji reklam w witrynach, fan page’ach oraz w bazach mailowych. Uczestnictwo w programie partnerskim umożliwia wydawcom bezpośrednie dotarcie do nowych reklamodawców oraz wspólne wypracowanie najefektywniejszych form promocji.

Platforma jest dostępna w Internecie pod adresem www.monetigo.pl od 27 listopada 2013 r.