Programmatic

Programmatic to technologia umożliwiająca kupowanie oraz sprzedawanie powierzchni reklamowych w Internecie. Proces umożliwia dotarcie do konkretnych grup użytkowników ze spersonalizowanym komunikatem.

Kampania programmatic umożliwia wyświetlanie formatów reklamowych w różnych rozmiarach, m.in.: 300 × 250, 250 × 250, 300 × 600, 728 × 90.

Reklamę można emitować w formatach display (w tym rich media), video czy audio.

Precyzyjne dotarcie do Twoich potencjalnych Klientów

Kampanie programmatic to maksymalna precyzja w kierowaniu reklam w Internecie. Reklama trafia do Twoich potencjalnych Klientów dokładnie w momencie kiedy poszukują oferowanych przez Ciebie produktów lub usług.

Dzięki rozbudowanym mechanizmom do przetwarzania danych behawioralnych w programmaticu można budować dedykowane grupy odbiorców.

Dokładne targetowanie reklam można podzielić na:

  • behawioralne - zainteresowania, ostatnie zakupy, intencje zakupowe,
  • kontekstowe - słowa kluczowe, kategorie stron,
  • algorytmiczne - podobieństwo do wybranych list odbiorców,
  • demograficzne - wiek oraz płeć,
  • technologiczne - rodzaj urządzenia, szybkość łącza internetowego, rodzaj przeglądarki internetowej,
  • brand safety - m.in. kierowanie lub wykluczanie osób poniżej 18-go roku życia, osób dorosłych lub osób z włączonym nadzorem/filtrem rodzicielskim, wykluczanie stron zawierających treści kontrowersyjne.

Programmatic daje również możliwość korzystania z danych "first party" pozyskanych przy prowadzeniu kampanii w innych kanałach marketingowych np. mailing, oraz danych "third-party" (dane od zewnętrznych dostawców) i danych z zasobów Google.

Mocne strony modelu programmatic

  • Dotarcie do użytkowników o określonych cechach socjodemograficznych (płeć, wiek, miejsce zamieszkania, wykształcenie, zawód).
  • Doskonała kontrola nad zasięgiem i cappingiem (częstotliwością emisji) kampanii – szczególnie istotne przy zasięgowych/brandingowych kampaniach.
  • Większe możliwości optymalizacji kampanii - pomiar efektywności w czasie rzeczywistym.
  • Wyższy CTR i kilkukrotnie dłuższy czas zaangażowania odbiorcy w porównaniu ze standardowymi formatami reklamowymi.
  • Opłaty optymalizowane pod pojedyncze wyświetlenie w danym miejscu, danej osobie, danym czasie i środowisku.
  • Wysoka automatyzacja procesów zarządzania kampaniami.

Dotrzyj nawet do 98% użytkowników, którzy odwiedzili Twoją stronę nie dokonując konwersji!

Dzięki programmatic możesz retargetować anonimowych użytkowników, którzy dokonali wybranej akcji na Twojej stronie.

  • Możliwość dotarcia do anonimowych osób, które były wcześniej na Twojej stronie, lub weszły w interakcję z naszą reklamą.
  • Customer audience - możliwości kierowania komunikacji do odbiorców z Google Ads, Youtube oraz list mailingowych.
  • Kampanie similar audience do osób, wykazujących bardzo zbliżone intencje zakupowe do tych będących na naszych listach.
  • Rekomendowanie produktów w czasie rzeczywistym.

Jeśli nie znaleźli Państwo w naszej ofercie usługi, która Państwa interesuje - zachęcamy do kontaktu.
Jesteśmy otwarci na rozwój naszej oferty i możliwości, aby zapewnić Państwu możliwie najwyższą jakość świadczonych usług i pełną satysfakcję.